Ta strona wykorzystuje pliki "cookies" (ciasteczek) do tworzenia statystyk odwiedzin. Strona nie zbiera informacji identyfikujących użytkowników.
magia na Górze Birów i zamek w Ogrodzieńcu 15.08.2018

Wybraliśmy się do Ogrodzieńca, jako że był tam dziś organizowany festyn magiczny. Konkretnie w grodzie na Górze Birów. Trochę się tam pokręciliśmy, choć do większości atrakcji trudno było się dostać (mimo że byliśmy tam wcześnie). Posłuchaliśmy trochę o historii alchemii, pooglądaliśmy wikingskie amulety, a Gaba polatała na miotle. Potem załapaliśmy się jeszcze na pokaz sztuczek magicznych w wykonaniu uczestnika Mam Talent (personaliów nie pomnę) i zaczęliśmy się zbierać w stronę obiadu. Po drodze wpadliśmy jeszcze do groty pod Górą Birów i mogliśmy pooglądać obwieszających ścianę obok niej wspinaczy.

W Ogrodzieńcu tłok pewnie nawet większy niż zwykle, więc trochę nam zajęło czekanie na jedzenie. Potem Dziewczyny zrobiły rundkę po zamku, a ja posiedziałem z Julką. W ramach nagrody za dzielne zwiedzanie Gaba zjechała jeszcze torem saneczkowym, a Dominika przejechała się na diabelskim młynie i uznaliśmy dzień za zakończony.

Nawigacja:

../ powrót do menu głównego
Dominika robi te schody na raz, bez odpoczynku
Gaba lata na miotle
pokaz magiczny w wykonaniu uczestnika Mam Talent
alchemik
Wiking z dawnymi grami
na zamku w Ogrodzieńcu
koło białego namiotu na dole siędzę ja z Julką